niedziela, 6 kwietnia 2014

Książki marca

 
Niezbędznik obserwatorów gwiazd - Spodziewałam się po niej zupełnie czego innego. W sumie taka cięższa powieść dla młodzieży. Jednak urzekła mnie spojrzeniem młodego człowieka, którym jest narrator. 
Towarzyszka Panienka - prosty opis, nie takiej znowu zwykłej kobiety.  Nie mnie oceniać, chociaż i ja byłam ciekawa. Bo przecież bycie córką generała na pewno miało swoje wady i zalety. Bo przecież nie my decydujemy o tym kim są nasi rodzice, a przy tym kochamy swoich rodziców, jesteśmy dla nich bardziej łaskawi.
Królowa - zdecydowanie najdłużej czytana przeze mnie książka. To nie chodzi o to, że była nudna. Nie byłą. Jednak wielkość, jezyk, powaga była przytłaczająca. Tak, czy inaczej i tak godna polecenia. 
 
Kamienica na Kruczej - Bardzo dużo postaci, bardzo dużo różnych losów. Przejmująca historia, osadzona w latach wojny i powojennej.  Warta przeczytania, zdecydowanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz