środa, 10 sierpnia 2011

10/08/2008 Rozmowy damsko-męskie

Temat 1: Okres (przyznaje liczyłam na odrobinke współczucia)
Ja - No i cierpimy pół życia, znosząc ból co miesiąc i to wszystko po to by urodzić wam dziecko, prać, sprzątać, gotować...
On - no ale my za to musimy was całe życie wysłuchiwać...

Temat 2: Nick do gry
Ja - Załóż mi konto tam
On - No dobra ale jaki ma być nick?
Ja - Nie wiem a z czym ci się kojarzę?
On - (pytająco) z Gadułą?

Temat 3: Przejście przez pasy
Ja - Pamiętaj A. że nie wolno na rowerze przejeżdżać przez pasy trzeba go przeprowadzić...
 A. - no ale inni tak robią (nienawidzę takich argumentów)
On - To że ktoś tak robi to wcale nie znaczy że to jest dobrze (i tu popieram ale nie musiał już nic dodawać)... spójrz Twoja mama dużo gada, a to nie zawsze jest dobre...
(Jak by nie było rada poskutkowała... w drodze powrotnej nie trzeba było upominać mojej latorośli by zsiadła z roweru przy ulicy)

I jeszcze jedna właściwie dziewczyńsko-męska: temat zabawa w piaskownicy:
On - M. to nie piach na plaży (że niby nie ta sama jakość)
A. - No a mama kopie i kopie
On - bo ma nadzieje że się do morza dokopie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz